The experience of ludic awareness activities by students without disabilities in Physical Education classes: Changes in conceptions and feelings

  • Conceição de Maria Ribeiro Pacheco Acadêmica do Curso de Educação Fí­sica
  • Fabrí­cia da Hora Marques Acadêmica do Curso de Educação Fí­sica
  • Thiago Bastos Santos Acadêmica do Curso de Educação Fí­sica
  • Maria da Piedade Resende da Costa Docente do Programa de Pós-Graduação em Educação Especial da Universidade Federal de São Carlos
  • Silvana Maria Moura da Silva Professora do Departamento de Educação Fí­sica/Laboratório de Estudos e Pesquisas em Educação Fí­sica da Universidade Federal do Maranhão
Keywords: Deficiency, Adapted physical education, Changes in conceptions and feelings
Published
2014-08-06
How to Cite
Pacheco, C. de M. R., Marques, F. da H., Santos, T. B., Costa, M. da P. R. da, & Silva, S. M. M. da. (2014). The experience of ludic awareness activities by students without disabilities in Physical Education classes: Changes in conceptions and feelings. Brazilian Journal of Exercise Prescription and Physiology, 8(46). Retrieved from https://www.rbpfex.com.br/index.php/rbpfex/article/view/771

Most read articles by the same author(s)